mandag den 19. juli 2010

andet indlæg

Idag har jeg været syg.
arg jeg hader at være syg men der er dog en ting som er godt ved det.
det er at jeg har haft tid til at tænke igennem hvad jeg vil have ud af det med at jeg har denne blog.
og det jeg kom frem til var at det skulle være en blog som handler om mode men stadigvæk hverdagens op og nedture. jeg vil ikke være en af de blogge som er upersonlige (:
så det er noget af det mest positive her fra min dødsyge mandag.

dagens:


jeg tog det på, da jeg kl. 5 tænkte at nu måtte jeg hellere prøve at komme op ad sengen. (: det blev uden hoved da man stadigvæk kunne se at jeg havde ligget i sengen hele dagen og at man kunne se at jeg har været syg, og det ville jeg spare jer synet (: haha.

men i hvertfald så er blusen er fra h&m, nederdelen er fra føtex. jeg synes nederdelen er rigtig sød, og jeg vil sige at det er faktisk meget god kvalitet. jeg er blevet rigtigt glad for de her to ting. <3 det er nogle af mine sikre valg.

men jeg vil smutte hen og rydde lidt op da her ser frygteligt ud.(:
vi ses (:
~Mette Sandholm~

Ingen kommentarer: